اخبار

پتو شویی یا خشکشویی پتو

پتو شویی یا خشکشویی پتو

پتو شویی یا خشکشویی پتو  چون پتو تماس مستقیم با بدن افراد دارد،  هر روز استفاده می شود دارای اهمیت زیادی است و در زمستان‌های سرد و حتی در تابستان‌ها زیر خنکای کولر، پتو و لحاف به آرامش و لذت از خوابی آرام و سنگین کمک می‌کند. اما یک پتوی کثیف، پتویی که مدتی است شسته نشده‌است، پتویی که توسط شخص دیگری استفاده شده، لحافی که توسط مقداری مایع یا نوشیدنی کیثف شده است می‌تواند تجربه‌ی خواب آرام ما را به کابوسی تلخ تبدیل کند.

رخت‌خواب با ملحفه‌های تمیز و با پتو یا لحافی پاکیزه و خوش‌بو، یکی از مهمترین بخش‌های خانه‌ی ما و یکی از مهمترین محل‌هایی است که همیشه به آن توجه کرده‌ایم.

و برای پتوشویی صنعتی نیز از پتوشويي هاي افقي جهت شستشوي انواع پتو در ظرفيت هاي بالا در مراكز اقامتي،پادگان ها و غيره استفاده می شود

وجود بلبرينگ هاي قوي و شفت ضخيم و بدنه اي مستحكم،اين لباسشويي را تبديل به يكي از گزينه هاي غيرقابل جايگزين در لاندري بيمارستان ،لاندري هتل،رختشويخانه ها و… نمونده است.

اين دستگاه معمولا در نوع اتومات و نيمه اتومات توليد مي شود.داراي سيستم كار ساده اي هستند و بدنه و سبد اين دستگاه از جنس تمام استيل توليد شده است كه باعث افزايش طول عمر دستگاه مي شود.دهانه بزرگ درب آن سبب سهولت در تخليه پتو ها  مي شود.

گروه صنعتی صاعدی اولین و بزرگترین تولیدکننده پتوشویی های صنعتی در ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *