دانستنی های رختشویخانه صنعتی

رختشويخانه های صنعتی شرقی

گروه صنعتی صاعدی این بار در مورد شست و شوی لباس و رختشویخانه های چین و شرق آسیا برای شما مقاله ای آماده کرده است

در چین شستن لباس ها  متفاوت از ایالات متحده و بسیاری از کشورهای اروپای شمالی است.

ماشین های لباسشویی معمولا در هنگام اجاره آپارتمان مبله وجود دارند  اما باید بدانید که بسیاری از ماشین لباس شویی ها در چین متفاوت هستند و فقط تلاش برای فهمیدن نحوه کار کردن با هر دکمه ای که در کاراکترهای چینی برچسب گذاری شده است می تواند یک چالش باشد

ماشین های لباسشویی چینی فقط  به شیر آب سرد متصل شده و عنصر گرمایش داخلی ندارند. در طول سرمای زمستان پکن ، این به معنی شستشو با آب ِیخ است. برای شستن گرمتر باید آب گرم را به صورت دستی اضافه کنید. مواد شوینده لباسشویی به صورت مایع و پودر از مارک های مختلف از جمله مارک های غربی در دسترس هستند.

مردم چین معتقدند که لباس های خشک کن هوا سالم تر است. بنابراین خشک کن لباس تقریبا در خانه های خصوصی وجود ندارد ، به این معنی که باید لباس های خود را آویزان کنید.

برای نجات یافتن از این دردسر ها بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای وجود دارد که با هزینه ای بسیار مناسب شستشو و اتو می کنند. آن فروشگاه ها همچنین وسایل بزرگتری مانند لحاف هایی را که برای شستشوی شما خیلی بزرگ هستند را نیز  می شویند. در این فروشگاه ها  حتی می توانید فرش و کفش های منطقه را تمیز کنید.

برای استفاده از خدمات این فروشگاه ها کارت های پیش پرداخت را خریداری می کنید و در صورتی که پول بیشتری برای پیش پرداخت بپردازید تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد .

اگر چه با رفتن به این فروشگاه ها لازم نیست که با شستشو و خشک کردن مقابله کنید ، اما هنوز مجبورید لباس خود را رها کنید و چند روز بعد مجدداً آنها را تحویل بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *