دانستنی های رختشویخانه صنعتی

شستسوی البسه با مواد

گروه صنعتی صاعدی در این مقاله در مورد شستوشوی لباس ها با مواد توضیحاتی را خدمت شما همراهان گرامی عرضه می نماید

همان طور که می دانید شستشوی لباس یکی از کارهای مهم و ضروری است که خانم‌ها و آقایان به منظور نظافت و پاکیزگی لباس‌های خود روزانه انجام می‌دهند

برای این که بهترین نتیجه را از شستن لباس های خود بگیرید بهتر است در ابتدا دمای لباس شویی را با توجه به جنس لباس تنظیم کنید مثلا آب سرد مناسب الیاف طبیعی و لباس‌های رنگی و تیره رنگ و آب داغ یا ولرم مناسب شستشوی الیاف مصنوعی ، حوله و لباس نخی روشن و همچنین بسیاری از لکه‌های چربی است.

هنگام خرید ماده شوینده لباس، بسیاری از مردم بی‌آنکه به ترکیبات شوینده توجه کنند، تنها قیمت را در نظر می‌گیرند و یک شوینده ارزان قیمت تهیه می‌کنند. با این حال اگر قیمت ماده شوینده برایتان اهمیت دارد، می‌توانید نکات دیگری را هنگام خرید نیز در نظر بگیرید.

مواد شوینده‌ای که حاوی آنزیم است، یک انتخاب مناسب برای پاک کردن بسیاری از لکه‌ها می‌باشد. در این صورت توصیه می‌کنیم پیش از خرید، علاوه بر در نظر گرفتن قیمت، به ترکیبات شوینده نیز توجه کنید.

یکی از اشتباهات رایج هنگام شستشوی لباس، استفاده بیش از حد از ماده شوینده است. چرا که اکثر مردم تصور می‌کنند هرچه از ماده شوینده بیشتری استفاده کنند، لباس‌هایشان تمیزتر می شود. استفاده بی رویه از ماده شوینده ممکن است باعث ایجاد لکه روی لباس‌ها شود. در صورتی که ماشین‌لباسشویی را پر کنید، آب به بافت پارچه نفوذ نمی‌کند و موادشوینده روی لباس باقی می‌ماند.

اگر می‌خواهید هزینه‌هایتان را کاهش دهید و به نتیجه دلخوهتان در شستشوی لباس دست یابید، توصیه می‌کنیم از ماده شوینده کمتری استفاده کنید.

همچنین به این نکته نیز دقت داشته باشید که بهتر است لباس‌های رنگی را از لباس سفید جدا کنید. بسیاری از کارشناسان خشکشویی باور دارند که حتی لباس‌های رنگی را نیز از یکدیگر جدا کنید. در این صورت بهتر است تیشرت و جوراب قرمز را به صورت مجزا از شلوار جین و پیراهن آبی بشویید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *